Administració de comunitats
Administrem Comunitats i Subcomunitats d'habitatges, locals, oficines, pàrkings i naus industrials.
Realitzi la seva consultaEl servei d'administració de finques proporciona una gestió integral de les comunitats de propietaris.
Posada en marxa de la comunitat, legalització llibre d'actes de la comunitat...
Emissió i gestió de cobrament de rebuts quotes comunitaries, assesorament fiscal...
Convocatòria de juntes, confecció i gestió d'actes, seguiment dels acords aprovats, llibre de l'edifici...
Assesorament jurídic, seguiment d'ìncidències, canvis legislatius, mediació de conflictes...
Assesorem i redactem els estatuts i el reglament intern més adeqüat segons la tipologia de la teva comunitat.
Tota comunitat de propietaris necessita un llibre d'actes passat pel registre de la propietat.
Declaració censal a l'Agència Tributària per la seva constitució.
Recopilem i tramitem tota la documentació necessària per a l'inici del bon funcionament de la comunitat.
Realitzem els tramits perquè l'Agència Tributària adjudiqui un NIF a la comunitat.
Donem d'alta tots els serveis/subministraments corresponents a la comunitat.
Realitzem els tràmits bancaris i les negociacions de comissions corresponents.
Controlem i assesorem per minimitzar al màxim els costos a la comunitat.
Realitzem la conciliació bancaria amb programa el informàtic comptable.
Presentem i assesorem en la confecció dels pressupostos anuals per obtenir quotes més ajustades.
Realitzem el control mensual del compliment del pressupost marcat per la comunitat.
Preparem els documents per les juntes de propietaris.
Assesorem i tramitem els diferent impostos que corresponen a la tipologia de la teva comunitat.
Informem i assesorem sobre les normatives fiscal.
Grup Batlle Sole
Redactem, confeccionem i enviem les convocatòries sempre consensuades amb el president de la comunitat.
Conduïm les diferents juntes, sempre vetllant pel bon funcionament de l'immoble.
Redactem i legalitzem els diferents acords presos en les juntes realitzades.
Vetllem pel compliment de tots els acords informant sempre a la comunitat.
Agilitzem en la gestió de la morositat reduint-la utilitzant totes les eines disponibles.
Llibre que lliura el promotor/constructor de l'edifici i on consta la memòria descriptiva i els planells de l'edifici.
Concretem l'assegurança més adhient per la comunitat segons les seves estadistìques.
Posem a disposició de la comunitat les eines per evitar i sol·lucionar qualsevol conflicte que perjudiqui el correcte funcionament de la comunitat.
Batlle realitza un estudi per determinar quines són les despesses que és poden suprimir.